Waar kan ik terecht met klachten als ik bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?

Indien u een klacht heeft omtrent uw verblijf bij TopParken, kunt u dit kenbaar maken via het klachtenformulier op onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice via verhuur@topparken.nl of +31(0)88 500 2424.

Heeft u een klacht omtrent het boekingsproces of de communicatie vanuit deze aanbieder, dan verzoeken we u om contact op te nemen met de desbetreffende klantenservice.

 

Booking.com:
https://www.booking.com/customer-service.nl.html

Heerlijke Huisjes:
https://www.heerlijkehuisjes.nl/contact

Belvilla:
https://www.belvilla.nl/inspiratie/contact/

BungalowSpecials:
https://www.bungalowspecials.nl/klantenservice.html

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons via:

Bereikbaar maandag t/m zaterdag
💬 Chat 09.00 - 17.00 uur
✉️ Email 09.00 - 17.00 uur
📞 Telefoon
Maandag t/m zaterdag 11:00 - 13:00

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contact formulier