Waar kan ik terecht met klachten als ik bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?

Indien u een klacht heeft omtrent uw verblijf bij TopParken, kunt u deze kenbaar maken via het klachtenformulier op onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice via +31(0)88 500 2424.

Heeft u een klacht omtrent het boekingsproces of de communicatie vanuit deze aanbieder, dan verzoeken we u om contact op te nemen met de desbetreffende klantenservice.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons via:

Openingstijden:
Maandag: 09:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 09:00 - 17:00 uur
Woensdag: 09:00 - 17:00 uur
Donderdag: 09:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 09:00 - 17:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur (alleen telefonisch bereikbaar tussen 10:00 en 14:00 uur)

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contact formulier

Neem telefonisch contact op

Bel ons

Stuur ons een chat bericht

Chat met ons

Privé-bericht op Instagram

Stuur een bericht

Privé-bericht op Facebook

Stuur een bericht