Hoe kunnen we u helpen?
Onderwerpen veelgestelde vragen
Aankomst & vertrek
-
Vertrek
-
Aankomst
Accommodaties
-
Kamperen
-
Schoonmaak en bedlinnen
- Wordt het vakantiehuis tijdens mijn verblijf schoongemaakt?
- Kan ik zelf de woning schoonmaken en geen schoonmaakkosten betalen?
- Is de eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen?
- Zijn de bedden bij aankomst opgemaakt?
- Is het bedlinnen bij de reissom inbegrepen?
- Worden de bedden verschoond tijdens mijn verblijf?
-
Divers
TopParken vakantieparken
-
Op de vakantieparken
-
In de omgeving
-
Faciliteiten
-
Contactgegevens
-
Divers
Wijzigen en annuleren
-
Boeking wijzigen
- Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap?
- Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
- Hoe annuleer of wijzig ik mijn boeking als ik niet via TopParken maar via een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
- Krijg ik een bevestiging van mijn wijziging(en)?
- Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?
- Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?
-
Boeking annuleren
- Kan ik mijn verblijf kosteloos annuleren?
- Wat gebeurt er met de reissom als ik besluit geen gebruik meer te maken van mijn boeking en deze niet annuleer?
- Wat zijn de voorwaarden van mijn annuleringsverzekering?
- Is mijn hele reisgezelschap verzekerd als ik een annuleringsverzekering bijboek?
- Tot wanneer is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?
- Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Mijn boeking
-
Mijn TopParken
- Wat wordt er gedaan met de gegevens die ik invul in Mijn TopParken?
- Kan ik mijn boeking die gemaakt is bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) ook terugvinden in Mijn TopParken?
- Vervalt Mijn TopParken nadat ik op vakantie ben geweest?
- Hoe kan ik inloggen in Mijn TopParken?
- Waarom moet ik inloggen in Mijn TopParken?
- Wat is Mijn TopParken?
-
Vragen over uw boeking
- Wat zit er allemaal bij de reissom inbegrepen?
- Kan ik extra’s bijboeken?
- Waarom moet ik mijn reisgezelschap invullen?
- Zijn hand- en keukendoeken bij de reissom inbegrepen?
- Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?
- Waar kan ik terecht met vragen als ik bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
-
Betalingen
- Wat betekent 'toevoegingen' op mijn factuur?
- Wanneer krijg ik mijn borg teruggestort?
- Zijn er nog bijkomende kosten die ik moet betalen bij aankomst op het vakantiepark?
- Krijg ik een bevestiging van de betaling van mijn boeking?
- Ik heb per ongeluk te veel betaald, hoe krijg ik dit bedrag terug?
- De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening, wat nu?
Tijdens uw verblijf
-
Parkeren
-
Internet
-
Services
-
Horeca
-
Divers
Overig
-
Over TopParken
-
TopParken voucher
-
TopParken website
Eigenaren
-
Een nieuwe omgeving voor veelgestelde vragen voor eigenaren