Hoe kunnen we u helpen?
Onderwerpen veelgestelde vragen
Aankomst & vertrek
-
Vertrek
-
Aankomst
Accommodaties
-
Huisdieren
-
Kamperen
-
Schoonmaak en bedlinnen
- Wordt het vakantiehuis tijdens mijn verblijf schoongemaakt?
- Kan ik ook zelf de woning schoonmaken en geen schoonmaakkosten betalen?
- Is de eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen?
- Zijn de bedden bij aankomst opgemaakt?
- Is het bedlinnen bij de reissom inbegrepen?
- Worden de bedden verschoond tijdens mijn verblijf?
-
Divers
- Is er een schuur aanwezig waar ik mijn fiets kan stallen?
- Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in de vakantiehuizen?
- Welke tv zenders zijn er beschikbaar in het vakantiehuis?
- Wat is het verschil tussen een basic, comfort en deluxe vakantiehuis?
- Zijn er vakantiehuizen met een omheinde tuin?
- Welke inventaris is er aanwezig in het vakantiehuis?
TopParken vakantieparken
-
Op de vakantieparken
- Kan ik met creditcard betalen op het vakantiepark?
- Kan ik eten afhalen bij het restaurant op het vakantiepark?
- Moet ik reserveren voor het restaurant op het vakantiepark?
- Kan ik fietsen huren op het vakantiepark?
- Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's?
- Is er een AED aanwezig op de vakantieparken?
-
In de omgeving
-
Faciliteiten
- Welke vakantieparken hebben een supermarkt of winkel?
- Welke vakantieparken hebben een wasserette?
- Is er een oplaadpunt voor elektrische fietsen?
- Is er een fietsenstalling op het vakantiepark?
- Mag ik als gast gebruikmaken van de faciliteiten op een ander vakantiepark van TopParken?
- Mag ik gebruikmaken van de faciliteiten als ik niet op het park overnacht?
-
Contactgegevens
-
Divers
Wijzigen en annuleren
-
Boeking wijzigen
- Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap?
- Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
- Hoe annuleer of wijzig ik mijn boeking als ik niet via TopParken maar via een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
- Krijg ik een bevestiging van mijn wijzigingen?
- Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?
- Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?
-
Boeking annuleren
Mijn boeking
-
Mijn TopParken
- Wat wordt er gedaan met de gegevens die ik invul in Mijn TopParken?
- Kan ik mijn boeking die gemaakt is bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) ook terugvinden in Mijn TopParken?
- Vervalt Mijn TopParken nadat ik op vakantie ben geweest?
- Hoe kan ik inloggen in Mijn TopParken?
- Waarom moet ik inloggen in Mijn TopParken?
- Wat is Mijn TopParken?
-
Vragen over uw boeking
- Kan ik extra’s bijboeken?
- Waarom moet ik mijn reisgezelschap invullen?
- Zijn hand- en keukendoeken bij de reissom inbegrepen?
- Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?
- Waar kan ik terecht met vragen als ik bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
- Ik heb geen bevestiging van mijn boeking ontvangen, wat nu?
-
Betalingen
- Zijn er nog bijkomende kosten die ik moet betalen bij aankomst op het vakantiepark?
- Krijg ik een bevestiging van de betaling van mijn boeking?
- Ik heb per ongeluk teveel betaald, hoe krijg ik dit bedrag terug?
- De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening, wat nu?
- Het betalen van mijn boeking lukt niet, wat moet ik doen?
- Naar welk rekeningnummer moet ik mijn betaling overmaken en moet ik hier nog iets bij vermelden?
Tijdens uw verblijf
-
Parkeren
-
Internet
-
Services
-
Divers
- Waar kan ik de verblijfsinformatie vinden?
- Tijdens mijn verblijf wijzigt het aantal personen, wat moet ik doen?
- Kan ik (1 of meer nachten) een extra gast laten komen?
- Mag ik de wellnessfaciliteit(en) onbeperkt gebruiken tijdens mijn verblijf?
- Mag ik barbecuen bij het vakantiehuis?
- Mag ik gourmetten in het vakantiehuis?
Overig
-
Over TopParken
-
TopParken voucher
-
TopParken website