Hoe kunnen we u helpen?

Onderwerpen veelgestelde vragen
Aankomst & vertrek
-
Vertrek
-
Aankomst
Accommodaties
-
Huisdieren
-
Kamperen
-
Schoonmaak en bedlinnen
- Wordt het vakantiehuis tijdens mijn verblijf schoongemaakt?
- Kan ik ook zelf de woning schoonmaken en geen schoonmaakkosten betalen?
- Is de eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen?
- Zijn de bedden bij aankomst opgemaakt?
- Is het bedlinnen bij de reissom inbegrepen?
- Worden de bedden verschoond tijdens mijn verblijf?
-
Divers
- Is er een oven aanwezig in de vakantiehuisjes?
- Welke koffiemachine staan er in de vakantiewoningen?
- Over welke privé-wellnessfaciliteiten beschikken de vakantiewoningen?
- Welke vakantiewoningen beschikken over een spa?
- Beschikt elke vakantiewoning over een airco?
- Is er een schuur aanwezig waar ik mijn fiets kan stallen?
TopParken vakantieparken
-
Op de vakantieparken
-
In de omgeving
-
Faciliteiten
- Welke vakantieparken beschikken over een zwembad?
- Welke vakantieparken hebben een supermarkt of winkel?
- Welke vakantieparken hebben een wasserette?
- Is er een oplaadpunt voor elektrische fietsen?
- Is er een fietsenstalling op het vakantiepark?
- Mag ik als gast gebruikmaken van de faciliteiten op een ander vakantiepark van TopParken?
-
Contactgegevens
-
Divers
Wijzigen en annuleren
-
Boeking wijzigen
- Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap?
- Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
- Hoe annuleer of wijzig ik mijn boeking als ik niet via TopParken maar via een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
- Krijg ik een bevestiging van mijn wijzigingen?
- Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?
- Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?
-
Boeking annuleren
- Kan ik mijn verblijf kosteloos annuleren?
- Wat gebeurt er met de reissom als ik besluit geen gebruik meer te maken van mijn boeking en deze niet annuleer?
- Wat zijn de voorwaarden van mijn annuleringsverzekering?
- Is mijn hele reisgezelschap verzekerd als ik een annuleringsverzekering bijboek?
- Tot wanneer is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?
- Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Mijn boeking
-
Mijn TopParken
- Wat wordt er gedaan met de gegevens die ik invul in Mijn TopParken?
- Kan ik mijn boeking die gemaakt is bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) ook terugvinden in Mijn TopParken?
- Vervalt Mijn TopParken nadat ik op vakantie ben geweest?
- Hoe kan ik inloggen in Mijn TopParken?
- Waarom moet ik inloggen in Mijn TopParken?
- Wat is Mijn TopParken?
-
Vragen over uw boeking
- Wat zit er allemaal bij de reissom inbegrepen?
- Kan ik extra’s bijboeken?
- Waarom moet ik mijn reisgezelschap invullen?
- Zijn hand- en keukendoeken bij de reissom inbegrepen?
- Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?
- Waar kan ik terecht met vragen als ik bij een andere aanbieder (zoals Booking.com) heb geboekt?
-
Betalingen
- Zijn er nog bijkomende kosten die ik moet betalen bij aankomst op het vakantiepark?
- Krijg ik een bevestiging van de betaling van mijn boeking?
- Ik heb per ongeluk teveel betaald, hoe krijg ik dit bedrag terug?
- De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening, wat nu?
- Het betalen van mijn boeking lukt niet, wat moet ik doen?
- Naar welk rekeningnummer moet ik mijn betaling overmaken en moet ik hier nog iets bij vermelden?
Tijdens uw verblijf
-
Parkeren
-
Internet
-
Services
-
Divers
- Hoe maak ik gebruik van de wasserette?
- Hoe kan ik gebruik maken van de airconditioning?
- Kan ik gratis gebruikmaken van de airco in mijn vakantiewoning?
- Waar kan ik de verblijfsinformatie vinden?
- Tijdens mijn verblijf wijzigt het aantal personen, wat moet ik doen?
- Kan ik (1 of meer nachten) een extra gast laten komen?
Overig
-
Over TopParken
-
TopParken voucher
-
TopParken website
Eigenaren
-
Verhuur gerelateerde vragen
- Mijn vakantiewoning heeft een andere indeling dan de plattegrond op de TopParken website, hoe kan dat?
- Kan ik zelf boekingen aandragen?
- Waarom staat mijn woning niet aan in periode X?
- Waarom zijn de tarieven van mijn vakantiewoning soms per dag anders?
- Hoe verloopt de verhuur van mijn vakantiewoning via touroperators?
- Hoe verloopt de verhuur van mijn vakantiewoning via TopParken?
-
Facturen
-
Nutsvoorzieningen
-
Aankopen en/of verkopen van een woning
-
Overige vragen
- Wat zijn de contactgegevens van de eigenaren afdeling?
- Wat houdt de eigenaren service in?
- Kan ik gebruikmaken van de TopParken beeldbank, bijvoorbeeld via topparken.nl/huisstijl-aanvraag?
- Is het toegestaan om beeldmateriaal te gebruiken van de TopParken website?
- Mag/kan ik een eigen website (laten) maken?
- Hoe kan ik controleren of de zelfgemaakte foto’s van mijn vakantiewoning akkoord zijn volgens het fotografie protocol van TopParken?